مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      وسایل جنسی زنان

      وسایل جنسی زنان :در زمان بازگشت به مدرسه ، دادن رابطه جنسی دهانی "پایه" ای بود که شما به آن رسیدید ، گامی در مسیر درست به سمت "رویداد اصلی". سپس اتفاقی می افتد. بزرگ شدی پایین رفتن در مورد یک زن چیزی فراتر از پایه سوم و چیزی فراتر از پیشگویی است - رابطه جنسی دهانی برای او شکل خوبی از پیش بازی است ، اما همچنین می تواند واقعه اصلی باشد.
      حتی اگر مدتی با هم بوده اید ، خوب است هر بار به عنوان اولین بار رفتار کنید و دریابید که در آن لحظه چه حال و هوایی دارد.

      به یاد داشته باشید ، هر زنی متفاوت است ، بنابراین "راهی صحیح" برای انجام این کار وجود ندارد ، غیر از راهی که از آن لذت می برد. اما اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، می توانید راهنمای پنج مرحله ای ما را برای دادن رابطه جنسی دهانی خوب به او دنبال کنید و هر دو دوست دارید که هرگز دوستش نداشته باشید!

      مرحله 1: گرم شدن
      بیشتر خانم ها - از نظر روحی و جسمی - به گرم شدن نیاز دارند. آن را آرام آرام شروع کنید و از پایین کشیدن او لذت ببرید. نیازی به عجله نیست!

      با گرم شدن اوضاع و خاموش شدن لباس ، موقعیتی راحت پیدا کنید تا آزادانه بتوانید روی آنچه لازم دارید - کلیتور و واژن او تمرکز کنید. ثابت شده است که اکثر زنان نمی توانند از راه نفوذ به تنهایی ارگاسم کنند ، بنابراین این فرصتی است که می توانید به او لذت ببرید در حالی که او را به اوج نزدیک می کنید.

      با اجازه دادن به او ریتم طبیعی نفس کشیدن را روی پوست خود شروع کنید - هنگامی که بدن او را تحریک کرد سطح حساسیت بیشتری را تجربه می کند و حتی کوچکترین اقدامات نیز می تواند تفاوت ایجاد کند.

      دهان خود را به آرامی به اطراف خط شورت و پایین شکم خود حرکت دهید - با آنچه طبیعی احساس می کنید شروع کنید و به زبان بدن او پاسخ دهید. در ادامه کار خود را لیس بزنید ، یا حتی به آرامی نیش بزنید. حتی اگر شلوارهایش در واقع نباشند ، می توانید کمی او را اذیت کنید - از ایجاد ناگهانی خط لوله برای لگن خود جلوگیری کنید ، او قبل از غواصی به گرم کردن احتیاج دارد.

      مرحله 2: Clitoris
      هنگامی که دهان شما برای اولین بار با لک او تماس گرفت ، سعی کنید خیلی سفت یا خیلی نرم نباشید. به سیگنالهای او گوش دهید فشار مناسب او را پیدا کنید.

      هودی وجود دارد که کلیتوریس او را می پوشاند. برخی از زنان هنگام برقراری رابطه جنسی دهانی ارتباط مستقیم را دوست دارند ، بعضی دیگر آن را از روی هود دوست دارند ، بعضی از آنها نیز مخالف نیستند ، برخی هر بار نظر خود را تغییر می دهند: نکته این است که شما تصمیم می گیرید که در آن لحظه چه چیزی را می خواهد ،

      لبهای او را باز کنید و زبان خود را در برابر لگن خود تکان دهید و از اینجا سرعت را ایجاد کنید.

      علیرغم اینکه اغلب در پورنو نمایش داده می شود ، برای برخی از خانم ها تلنگر بیش از حد شدید است ، بنابراین احساسات دیگری مانند مالش یا مکیدن را تجربه کنید. مهمترین چیزی که باید هنگام انجام رابطه جنسی دهانی به خاطر بسپارید - قطعاً از آمادگی clit غافل نشوید ، این مکان جادویی برای اوست!

      مرحله 3: تمام پایه ها را بپوشانید
      وقت آن است که به او دهان و دندان حتی عمیق تر بدهیم. او احتمالاً تاکنون قرمز خواهد شد و می خواهد زبان ، انگشتان یا آلت تناسلی شما به او وارد شود ، اما این فرصت مناسب برای بررسی سریع و تأیید است. زبان خود را قبل از شیرجه زدن با یک زبان محکم و پر از نقطه در ورودی واژن او حرکت دهید - اگر می خواهید مانند نعوظ زبان.

      زبان خود را به داخل و خارج او برسانید و سپس به حالت لگن خود برگردید - سیگنالهای او را دنبال کنید تا سرعت و حرکاتی را که دوست دارد کشف کنید. اگر می خواهید همه پایه ها را بپوشانید و تحریک آن را دو برابر کنید ، سعی کنید در حالی که انگشتان شما در داخل بدن او هستند ، از زبان خود مراقبت کند.

      برای حداکثر لذت ، در این مرحله می توانید یک ژل روان کننده یا ماساژ برای افزایش حساسیت معرفی کنید. این علاوه بر اطمینان از روانکاری کامل وی - مرطوب تر بودن اوضاع همیشه بهتر است ، به خصوص اگر از انگشتان استفاده کنید - بلکه استفاده از یک مایع سوزن سوزن شدن یا ژل ارگاسماتیک Durex Intense این چیز اضافی است.

      اگر متوجه شدید که زبانتان خسته شده است ، این لحظه ای است که می توانید از یک اسباب بازی جنسی مانند ویبراتور استفاده کنید. این می تواند لذت را تشدید کرده و مقداری از فشار زبان شما را بردارد.

      مرحله 4: همه دست ها روی عرشه است
      نگذارید دستانتان سرگردان شوند! آنها می توانند سینه ها ، نوک پستان ها ، معده ، ران ها و پایین او را نوازش کنند. این باعث می شود احساس کند دیگر نمی توانید از او سیر شوید و به طور طبیعی آرامش بیشتری پیدا می کند.

      مرحله 5: آرام باشید و لذت ببرید
      مرحله آخر لذت بردن از لذت و رضایت او از رابطه جنسی دهانی است - او نیازی به دانستن اینکه ما کمی کمک کرده ایم.

      فقط به یاد داشته باشید ، برای دادن رابطه جنسی دهانی خوب به او ، ارتباط مهم است! اگر می توانید سیگنال های او را حس کنید و مطابق با آن پاسخ دهید ، عالی است ، اما پرسیدن هرگز به دردتان نمی خورد! نیازی به خجالتی بودن نیست ، شما از قبل با هم برهنه هستید ، بنابراین بفهمید که او چه می خواهد ، در حالی که ادامه می دهید چه احساسی دارد و سخاوتمندانه به او می بخشید.

      لوازم‌جنسی،فروش ابزار جنسی،وسایل زناشویی چیست،وسایل رابطه جنسی،انواع لوازم جنسی،محصولات سکس،وسایل آمیزشی،محصولات زناشویی مشهد،وسایل کمک جنسی،وسایل جنسی زنانه،ابزار الات جنسی،وسیله های جنسی،فروشگاه زناشویی،فروشگاه لوازم زناشویی مشهد،عکس وسایل جنسی،محصولات جنسی آقایان،تجهیزات جنسی،وسایل های جنسی،خرید ابزار زناشویی،دستگاه های جنسی،فروشگاه ابزار جنسی،وسایل جنسی مرد،فروش تاب زناشویی،لوازم جنسی زنانه،ابزار زناشویی،محصولات بهداشتی زناشویی،محصولات زناشویی تهران،لوازم بهداشتی زناشویی،خرید اینترنتی محصولات جنسی،سفارش محصولات جنسی،فروش محصولات سکسی،محصولات بهداشت جنسی،وسایل جنسی مردانه،قیمت لوازم جنسی،وسایل جنسی زنان،لوازم بهداشتی جنسی،فروش وسایل زناشویی،عکس وسایل سکسی،پکیج محصولات زناشویی،خرید تاس فانتزی زناشویی،فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی،خرید محصولات سکسی،خرید محرمانه محصولات زناشویی،انواع محصولات جنسی،محصولات جنسی بانوان،فروشگاه اینترنتی لوازم جنسی،لوازم جنسی مردانه،لوازم زناشویی مشهد،اسم وسایل جنسی،خریدلوازم جنسی،لوازم رابطه جنسی،دیلوید،محصول جنسی


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها : لوازم‌جنسی,فروش ابزار جنسی,وسایل زناشویی چیست,وسایل رابطه جنسی,انواع لوازم جنسی,محصولات سکس,وسایل آمیزشی,محصولات زناشویی مشهد,وسایل کمک جنسی,وسایل جنسی زنانه,ابزار الات جنسی,وسیله های جنسی,فروشگاه زناشویی,فروشگاه لوازم زناشویی مشهد,عکس وسایل جنسی,محصولات جنسی آقایان,تجهیزات جنسی,وسایل های جنسی,خرید ابزار زناشویی,دستگاه های جنسی,فروشگاه ابزار جنسی,وسایل جنسی مرد,فروش تاب زناشویی,لوازم جنسی زنانه,ابزار زناشویی,محصولات بهداشتی زناشویی,محصولات زناشویی تهران,لوازم بهداشتی زناشویی,خرید اینترنتی محصولات جنسی,سفارش محصولات جنسی,فروش محصولات سکسی,محصولات بهداشت جنسی,وسایل جنسی مردانه,قیمت لوازم جنسی,وسایل جنسی زنان,لوازم بهداشتی جنسی,فروش وسایل زناشویی,عکس وسایل سکسی,پکیج محصولات زناشویی,خرید تاس فانتزی زناشویی,فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی,خرید محصولات سکسی,خرید محرمانه محصولات زناشویی,انواع محصولات جنسی,محصولات جنسی بانوان,فروشگاه اینترنتی لوازم جنسی,لوازم جنسی مردانه,لوازم زناشویی مشهد,اسم وسایل جنسی,خریدلوازم جنسی,لوازم رابطه جنسی,دیلوید,محصول جنسی,
      تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1400 ساعت: 21:40
      بازدید : 170

      صفحات وب